۱۳۹۰ تیر ۲۷, دوشنبه

آیا شما دلتان برای این مزدور نمیسوزد؟

الف .مینو سپهر، گاو پیشانی سفید وزارت اطلاعات در فضای مجازی، همان کسی که در سایت ایران اینترلینک ادعا کرد که صانع ژاله بسیجی بوده و توسط مجاهدین کشته شده است، واقعا عنصر بدبختی است. باور کنید که من دلم  برای مزدوران جمهوری اسلامی میسوزد اما برای این بدبخت، خیلی بیشتر میسوزد.
او در زيرِ مطلبی از سایت وزارت اطلاعاتی ایران اینترلینک در بالاترین، برایم مینویسد که : پیامی در وبلاگت نوشته ام، بخوان و لذت ببر!، پیامش را ببینید:
روی عکس کلیک کنید تا فرهنگِ مزدورانِ کهریزکی وزارت اطلاعات را ببینید

آیا شما دلتان برای این مزدوران نمیسوزد؟
تازه این بیچاره، رهبر یک عده بیچاره تر از خودش در  فضای مجازی است. کارش درست کردن وبلاگهای یک مطلبه برای آنهاست و  دهها آیدی به نامهای آبنوس، پالیز، عصیان، آذرک(با سوء استفاده از نامِ آذرک عزیز در بالاترین)، بامشاد، تابناک، الف .مینو سپهر، بامشاد تابناک، آنتی تروریست و ... دارد.
من تمام پیامهای این موجود بدبخت را در هرزنامه نگاه داشته ام و همین روزها،  او را با پلیس از خانه اش بیرون خواهم کشید تا یاد بگیرد که گُه زیادی نخورد.


 لینک در آزادگی


۴ نظر:

  1. سلام هدیه گرامی من هم یک وبلاگ نویس ایرانی هستم که از مقاومت ایران و از مجاهدین و مبارزین دفاع می کنم از آشنایی با شما بسیار خرسندم این خر مهره وزارت اطلاعات را من سالهاست در محیط مجازی می شناسم این مزدور وزارت اطلاعات شش هفت سال پیش زمانی که ما در کانون وبلاگ نویسان ایران فعالیت داشتیم آمده بود و اراجیف وزارت اطلاعات آخوندی را بلغور می کرد بچه های کانون از این موضوع با خبر شدند و با اردنگی از کانون وبلاگ نویسان ایران بیرون انداختن این خر مهره وزارت اطلاعات برای من هم همیشه از این دست کامنتها می گذارد اگر مایل باشی فقط بخشی از این کامنتها را اینجا قرار می دهم پیشاپیش از دوستان پوزش می خواهم بخاطر الفاظ استفاده شده در استفراغات این جانی
    http://up.iranblog.com/images/a57o23szg09qhsizo8bs.png

    با تشکر بادبان

    پاسخحذف
  2. من هم از ۱ ماه قبل یک چنین پیام‌های را دریافت کرده ام! این بلاگر آنتی تروریست خیلی‌ بد دهان تشریف دارند، البته من امیلی‌ برای بالاترین ارسال کرده ام. ممنون از لینک عالی‌...

    پاسخحذف
  3. هدیه گرامی البته این خر مهره وزارت اطلاعات نه تنها در وبلاگ دیگران فحاشی می کند بلکه در وبلاگ خودش هم هر از گاهی از این ادبیات استفاده می کند
    نمونه دیگری از این فحاشی ها را در وبلاگ خودش مشاهده کنید
    http://i53.tinypic.com/25kk6mx.jpg

    پاسخحذف
  4. هدیه عزیز،

    بالاترین لینک شما را حذف کرد! در صورت لزوم، من هم فحش‌های دریافت کرده را میفرستم تا شاید ایمیل مشترکی برای بالاترین بفرستیم. دوست عزیز بادبان هم این لجن‌ها را خوب می‌‌شناسد. اگر کمکی‌ خواستی‌، من در خدمت هستم..

    فتنه‌گر بالاترین

    پاسخحذف