۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

دست در دست هم دهیم تا ایران و جهان را از نکبت جمهوری اسلامی خلاص کنیم

جمهوری اسلامی جنایتکار است
جمهوری اسلامی ناقض حقوق بشر است
جمهوری اسلامی فاسد است
جمهوری اسلامی فاشیستی است
جمهوری اسلامی ارتجاعی است
جمهوری اسلامی متجاوز و وحشی است
جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی است.
دست در دست هم دهیم تا ایران و جهان را از نکبت جمهوری اسلامی خلاص کنیم.
تنها راه، اتحاد نیروهای سرنگونی طلب و برنامه ریزی برای همه پرسی زیر نظر سازمان ملل و مراجع و نهادهای مستقل بین المللی و حقوق بشری است.

۳ نظر:

  1. اگر وبلاگ دارید و دعوتنامه بالاترین میخواهید، آدرس ایمیلتان را بنویسد، برایتان دعوتنامه را خواهم فرستاد.
    اگر بخواهید، پیامتان راانتشار نخواهم داد.

    پاسخحذف
  2. با سلام. با عرض تشکر از زحمت هاتون. سعی‌ می‌کنم که هر روز سری به وبلاگتون بزنم. من وبلاگ ندارم. وبلاگ نویس هم نیستم ولی‌ دوست دارم که عضو بالاترین باشم. لطف کنید برام یه دعوتنامه بفرستید. خواهش می‌کنم که این مطلب رو هم منتشر نکنید. با تشکر و سپاس. سعید از آلمان
    saidgoog@googlemail.com

    پاسخحذف
  3. سلام. ببخشید اگر چند بار نظر می فرستم. یک کمی معلوم نبود که اگر پیام ارسال شد یا نه. من دوست دارم دعوتنامه بالاترین دریافت بکنم. ایمل من sheernejad@yahoo.com با تشکر.

    پاسخحذف